Turinio valdymo sistema

Prisijungimas partneriams
Jūsų slaptažodis

Dirbame su:










Užsakymų valdymas

Užsakymų valdymo posistemė yra nemaža ir labai svarbi elektroninės prekybos dalis, jei planuojama prekyba internetu. Visi užsakymai yra saugojami elektroninės parduotuvės duomenų bazėje. Egzistuoja aktualių bei jau atliktų užsakymų sąrašai. Kiekvienas užsakymas turi šią informaciją:
  • užsakymo data ir laikas;
  • užsakovas;
  • statusas;
  • statuso pasikeitimo pasutinis įrašas;
  • mokėjimo tipas;
  • pristatymo tipas;
  • pristatymo zona;
  • pristatymo informacija [pašto kodas, miestas, adresas];
  • telefono numeris;
  • svoris;
  • komentaras;
  • elektroninis paštas;
  • užsakymo ID;
  • prekės pavadinimas;
  • kiekis;
  • kaina;
  • kaina su nuolaida;
  • kaina su nuolaida ir pristatymo kaina.

Užsakymo būsenos (etapai):

Administratoriai, bei sistemos projektuotojai turi galimybe laisvai kurti užsakymo statusus. Tai leidžia lanksčiai pritaikyti užsakymo priemimo ir vykdymo procesa prie įmonės specifikos.
Kiekvienas užsakymas turi kelias būsenas (etapus), kurie turi būti atlikti užsakymui patvirtinti, įvygdyti užsakyma ar atmesti, pvz:
  • „Priimta“;
  • „Apdorojama“;
  • „Pristatoma“;
  • „Atlikta“;
  • „Atmesta“ bei kiti būtini etapai priklausomai nuo pardavimo procesų;

Atliktų užsakymų duomenų bazė („užsakymų istorija“) prieinama tik administratoriams. Ši informacija yra ypač naudinga veiklos planavimui bei analizei. Būtent todėl ši duomenų bazė yra rūšiuojama pagal daugelį parametrų (pvz. filtruojama pagal pirkėjus, datas, sumas, užsakymų statusus, pardavėjus ir pan.).

Užsakymų valdymo dėka vartotojas gali patikrinti, kokioje stadijoje yra jo atliktas užsakymas, bei peržiūrėti savo užsakymų istoriją.